top of page

Monthly with Carrie - 104



Здравейте, Ангелчета!


Юни месец дойде и си замина толкова бързо! При вас как измина месеца? Надявам се добре. При мен ли? Е, как да е при мен - лятото е в пълна сила, слънцето пече, хората ходят на плаж, а аз се борих с грип, ангина и температура. Е, не е като да се оплаквам, защото си постоях вкъщи и си почивах, ама не успях да прочета толкова много книги, колкото ми се искаше. Нито пък успях да бъда активна достатъчно в блога.


Така като се замисля, имам много, ама много да ви споделям.


Да видим от къде да започна. Ами добре, нека започнем от хубавите новини. Уау!



Най - накрая завърших и редактирах книгата, над която работя ами.. вече над година. Сега остава някой да я издаде (ъхъм.. чакам предложенията да завалят...)

Друго хубаво нещо е, че най - добрите ми приятелки ме накараха да се заема да я преведа и на английски, та и да я публикувам в Wattpad. Е, не съм сигурна че това е най - удачната идея, ама пък какво имам да губя? И без това никой освен двете ми най - добри приятелки, майка ми и сестра ми ще я прочете така че...


Сега нека се върнем към книжния ми свят. Още една новина - започнах да съм по - активна в Инстаграм. Е, не че е кой знае каква новина, ама трябва да ви го споделя все пак.


Относно книгите, които си закупих през Юни месец:

Ще ви ги покажа в отделен пост! Просто са повечко, а пък и този стана доста дългичък.



Хайде сега, без много да се бавя, ето и списък с книгите, които прочетох през месец Юни:


1. "Прокудената Наследница" от Ерин Уот - (Ревю)

2. "Пропукано Кралство" от Ерин Уот - (Ревю)

3. "Проклятие за Мрак и Самота" от Бриджит Кемерер - (Ревю)

4. "В най - потайните Дебри" от Холи Блек - (Ревю)

5. "Мрачните Красавици" от Меган Шепърд - ревю към тази опияняваща приказка ще имате съвсем скоро.

6. "Луди Богаташи" от Кевин Куан - поради причини, които изясних още със започването на поста, ще получите ревю съвсем скоро.

7. "Карамел с Морска Сол" от Аби Клементис - намерих тази малка и забавна лятна книжка в списание "Журнал" докато пътувах, и просто нямаше как да не пропусна да я прочета.

8. "Къде си Ромео?" от Александра Потър - ревю очаквайте съвсем скоро.

9. "Един Нов Свят" от Лиз Бразуел - Ревю към тази дългоочаквана вълшебна приказка ще получите също съвсем скоро.


То май така както е тръгнало... Доста има да си пиша , ами май е по - добре да се залявам, че доста съм изостанала с материала.


Имах аз едни планове да се сдобия с толкова много книги през месец Юни, а то какво стана? Съвсем никаква не я свърших. Сега съм с нов план за следващите ми книжни попълнения, а ето ги и тях:

1. "Никога Достатъчно" от Симона Стоева

2. "Трилогията Гриша" от Лий Бардуго (нищо че вече имам трилогията на английски език)

3. "Six of Crows" И "Crooked Kingdom" от Лий Бардуго веднага след като бъдат преведени на български език (да, и тях вече имам на английски език и съм ги прочела отдавна)

4. "Once upon a dream" от Лиз Бразуел веднага след като бъде издадена и тук

5. "Жестокият Принц" от Холи Блек (вече съм я поръчала)

6. "The Cruel King" от Холи Блек (след като я преведат разбира се)

7. Всички книги от поредицата "Скълдъгъри Плезънт" - след като успея да се сдобия с другите книги, де.... Което нямам никаква идея кога ще се случи.. Мога само да се надявам, че бюджета ми някога ще бъде достатъчен за всички тия книги...



През Юни месец имах огромна дилема с коя книга да започна първо... Милион пъти вземах "Кралство на Пепелта" от Сара Дж. Маас, разгръщах я и нямах силите да я започна. Все ми се иска да я прочета, да разбера какво се случва, ама сякаш не съм достатъчно подготвена за края на тази епична сага. Е, добре де. Започнах я. Стигнах до 39та страница, разплаках се поне десет пъти още докато стигна до третата страница и .. Ще я продължа, обещавам.. Просто май няма да е скоро. Имам си аз идеята да започна поредицата отначало и чак тогава да премина към последната книга.. ама ще я видим тази работа.


И след като си излях душата пред вас за случилото се през месец Юни, ето най - накрая и равносметката:


Общо прочетени книги: 9

Общо прочетени страници: 2713

Книги, прочетени на Български език: 9

Книги, прочетени на Английски език: 0

Книги от автори жени: 8

Книги от автори мъже: 1


В сравнение с месец Май съм прочела еднакъв брой книги, но пък страниците през месец Юни са с 1004 по-малко от месец Юни, а това си е огромна разлика. Поне за мен, де. Надявам се през месец Юли да компенсирам.


С това завършвам месечната си равносметка. Ще се видим в предстоящите ревюта!


А вие не спирайте да четете и не забравяйте: A Book a day keeps the reality away!


XoXo, - K.





4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page