top of page

Книжно Ревю: "Прокудената Наследница" от Ерин Уот

Updated: Jul 14, 2019


Книга: "Прокудената Наследница"

Поредица: "Семейство Роял"

Автор: Ерин Уот

Страници: 320

Издателство: Уо (Егмонт)


Истън Роял е красив, умен и богат, а според неговия светоглед животът трябва да е забавление. Той никога не мисли за последствията от действията си, защото не му се е налагало... до този момент.


Хартли Райт се появява ненадейно. Мистерията около нейния живот привлича Истън, характерът ѝ пробужда в него неподозирани чувства, а опитите ѝ да го отблъсне още повече разпалват интереса му. Истън не може да я разгадае и това я прави все по-неустоима.


За нея той е бедствие. Ненужно усложнение в твърде заплетения ѝ живот. Проблемите го следват по петите, а Хартли няма време за това.


За пръв път в живота на Истън името Роял няма да му свърши работа. Дошъл е моментът да разбере, че колкото по-отвисоко започнеш, толкова по-тежко ще паднеш.

Здравейте, Ангелчета!


Нямах търпение да ви напиша това ревю! Да, приключих с четвъртата част от поредицата “Семейство Роял” и искам да ви кажа, че сърцето ми ще изскочи! Сякаш досега не съм се вълнувала толкова.


Е, без повече да се мотам, преминавам към ревюто.


Четвъртата книга сякаш е направо друга вселена! Казах ви аз още в първото ревю за тази поредица, че си харесах най - много Истън и то с право.


Истън Роял може би е най - лошото момче от всички братя. Той е дори със собствен таг в социалните мрежи (не, не съм го пробвала, ама като че ли се изкушавам). Той е красив, висок, мускулест и страшно разглезен и много самовлюбен. Единственото, за което може да мисли е как да се намърда под полата на някое момиче (ако са останали такива в “Астор Парк Преп”). Истън Роял не се влюбва, той не се обвързва и определено не се извинява, е освен на сестра си Ела, де. Той е пристрастен към всички пороци, за които човек може да си представи - от улични незаконни боеве, през свалки с учителките си до безпаметни напивания и наркотици.


Да, знам че звучи зле и сега ще ме помислите за луда, че се прехласвам по такъв герой, ама нека си признаем - то цялата поредица е нетипична, а пък Рийд, Гидиън или близнаците не ми допаднаха особено. Все по някой трябваше да се прехласна! Хайде осъдете ме и ме изгорете на кладата.


Та, безкрайно много се радвах да прочета за своя любимец Истън. Разбира се, че имаше и моменти, които не ми допаднаха - главно факта, че постоянно се напива безпаметно и върши глупости. На хоризонта се появи и нова героиня - Хартли Райт. Хартли постоянно реже Истън, а той все повече и повече се влюбва в нея. Започват да се срещат уж само като приятели и най -накрая виждаме романтичната (донякъде) страна на Истън Роял.


Хартли Райт е умна, мистериозна и далеч не е едно от разглезените богати момиченца в “Астор Парк Преп” - и е недостъпна за Истън. Да, може и да се вълнува от него, но изобщо не го показва и всячески се опитва да го отблъсне, защото да се замесва с Истън Роял е последното нещо, което ѝ трябва. Но не може да устои на привличането - нито тя, нито той.


В началото Хартли не успя да ме грабне с присъствието си - струваше ми се плаха, незначителна, неуверена. Но с развитието на историята определено се превърна в моя любимка. Хартли определено е необикновена, изключително умна и с безкрайно много проблеми. Тя е безстрашна и уверена в уменията си. Справя се сама с живота и грабна сърцето ми.


След безкрайното преследване от страна на Истън, Хартли най - накрая се съгласява да бъдат приятели. Но на всички им е известно, че няма как да има само приятелство между момиче и момче, особено ако това момче е изкусителният Истън Роял.



Смело мога да кажа, че ми беше доста забавно да чета за играта на котка и мишка между Истън и Хартли. Но пък и успях да надникна зад маската на Истън, зад увереността и чара му. Защото и той, въпреки че е Роял има своите страхове, тревоги и рани, и като че ли Харли е единствената, която го разбира.


Е, като всяка тийнейджърска драма, и в тази има завистливи момичета, женска вражда, училищни интриги, но в никакъв случай не мога да кажа, че не беше безинтересно, впечатляващо, увлекателно и пристрастяващо.


И тази книга беше типичното приключение, в което нямах търпение да се впусна, защото Семейство Роял се настаниха в сърцето ми и просто няма да си отидат, дори и да ме унищожат.


Отново и отново ви препоръчвам поредицата с две ръце и ви обещавам, че няма да съжалявате за читателското си приключение.


Оставям тази книга с рейтинг 4 / 5 и отивам да прочета последната (засега) книга, за да видя дали Себастиан Роял ще оцелее и как семейството на Хартли ще реагират на новините.


Искате и вие да разберете какво се е случило, нали? Ами мога само да ви дам един - единствен съвет: прочетете поредицата.


До следващият път, Ангелчета! И не забравяйте: A Book a Day Keeps the Reality Away!


XoXo, -K.

4 views0 comments
bottom of page