top of page

Книжно ревю: "Бий се или бягай" от Саманта Йънг


Бий се или бягай

Автор: Саманта Йънг

Страници: 400

Издателство: Orange Books


Оценка: 4/5 звезди


Целият свят се е обърнал срещу Ава Брийворт. Сякаш това да се прибере до Финикс за погребението на приятелка от детството, не е достатъчно ужасно, но и връщането ѝ трябва да бъде забавено заради облак от вулканична пепел, отложил излитането на самолета. За капак, на летището се сблъсква с арогантния шотландец Кейлъб Скот, който ѝ измъква мястото в първа класа под носа. Някак си обаче напрежението помежду им ги отвежда до леглото, където Ава претърпява най-зашеметяващото приземяване, което някога е изживявала. Тя смята, че всичко е приключило, докато Кейлъб не се появява на прага ѝ.

Когато чиста случайност вкарва Ава обратно в орбитата на Кейлъб, той предлага да продължат да се наслаждават на химията помежду им, докато той е в Бостън. Ава приема, защото е убедена, че сърцето ѝ е в безопасност, тъй като: а) тя едва познава Кейлъб и б) неговото присъствие в живота ѝ е само временно. Не след дълго тя осъзнава, че е допуснала ужасна грешка, тъй като се оказва, че в края на краищата Кейлъб не е чак толкова дразнещ...

Здравейте, скъпи мои Ангелчета!


Уж ви обещах да се поспра малко с чиклита и да наблегна повече на фентъзитата, но уви! В последните няколко месеца бях в една творческа криза... Ужасно, нали? И исках само да чета, но фентъзито някакне ми вървеше, тазатова четох и четох чиклит.


Признава, някои от книгите,които изчетох бяха разочароващи (за тях вече ви разказах), други бяха задоволителни, а трети - очарователни.

Тази дълго се опитвах да преценя към коя категория да я причисля. Описанието звучи страхотно. Само вижте анотацията по-горе.

Началото е нетърпимо дразнещо, все едно самата аз бях на мястото на Ава и всичко е против мен. После обаче нещата се обърнаха. Е, че как няма да потръгне, когато има сарказъм, ирония, забавни моменти и един греховно сексапилен шотландец.


Аз обожавам шотландците с техният акцент, варварско излъчване и греховни тела. Е, че кой да не ги обожава, ми кажете?


И така само от главно подтиквана от този зашеметяващ шотландец се заредих с търпение и желание да чета. Трябва да заявя, че не останах никак разочарована и бях хваната във вихрушката на едни уж неангажиращи отношения, буря от сблъсъци на два силни характера и невероятна завихряща се любовна история между двама не особено понасящи се души.


Останах впечатлена от фокуса, който Саманта Йънг налага върху едни не чак толкова обширно разглеждани социални проблеми, без това да дразни читателя и въпреки това те кара да останеш пристрастен и да вникнеш много по-надълбоко в характерите на героите.


Не мога и да не остана безпристрастна към онзи горещ и еротичен аспект от историята, който въпреки топлото време навън ме накара да пусна климатика, за да охладя страстите. Да, толкова горещо става в книгата, затова горещо препоръчвам да се чете с нещо освежаващо и разхлаждащо в ръка и за предпочитане на плажа.


Ако днес случайно се чудите какво четиво да си вземете за през уикенда (или сте организирани откачалки като мен и планирате всичко с месеци напред), то задължително вкарайте тази книга в читателския си списък или направо я грабвайте от рафта (може и от най-близката книжарница, ако все още не сте се сдобили с нея).


Саманта Йънг няма никак да ви разочарова. Мен поне не успя.


Сега ще ви оставя да си мечтаете по този шотландец, а аз отивам да се потопя в нови чиклит приключения.


Не спирайте да четете и не забравяйте: A book a day keeps the reality away!


XoXo, -K.




24 views0 comments
bottom of page