top of page

Месечно с Кари - 106


Здравейте Ангелчета!


Месец Август си замина неусетно и сякаш лятото вече премина към есен.

Аз тъкмо се бях заредила с куп летни книги, които да прочета, а то... Лятото взе, че свърши. Сигурно ще ги прочета следващото лято. Еми така де, някак не върви да чета летни книги за слънце и плаж през Септември или Октомври...


Сега, без повече да се обяснявам, нека ви дам една запомняща се месечна равносметка.


Нека започна с най-важното нещо, което се случи през месец Август. За да бъдем по-точни: 10/08/2019. Това може би ще бъде дата, която ще помня цял живот. Не си и бях представяла, че на 25 години ще издам книга. Това е една сбъдната мечта. Най-голямата ми мечта.

Наистина не съм си и представяла, че ще видя името си на корица на книга. Моята книга.


Това, което виждате вдясно е корицата, а книгата може да намерите на хартиен вариант или електронен в Amazon. Линк може да намерите към нея в Началото на уебсайта ми (Блога) или пък ако цъкнете ТУК.


Планирам в отделен пост да ви разкажа всичко за книгата, а ако ви интересува, питайте ме! С радост ще ви дам всякаква информация!


Ако отидете в началото на Блога ми, може и да намерите откъс от книгата до шеста глава, както и линк ако желаете да я поръчате от Amazon. Книгата е на английски език и за момента няма да бъде издавана на български език.


Така, толкова с моята книга. Повече ще има съвсем скоро, след като пристигне авторското ми копие на хартиеният вариант и си направя поне 200 снимки с нея.


Минаваме към следващата част от месечната равносметка.


Какво прочетох през месец Август?


1. Трилогията "Трил" от Аманда Хокинг - "Подменена", "Разкъсана" и "Въздигната" - (РЕВЮ)

2. Трилогията "Скъпоценни Камъни" от Керстин Гир - "Рубинено-червено", "Сапфирено-синьо" и "Смарагдово-зелено" - (РЕВЮ)

3. Поредицата "Изборът" от Кийра Кас - "Изборът", "Елитът" и "Единствената" - (РЕВЮ); "Наследницата", "Короната" и "И заживели щастливо" - (РЕВЮ)

4. "Филмът" от Луиз Бегшоу - книгата далеч не ми хареса и затова реших да не правя ревю към нея.

5. "Мираж" от Сомая Дауд - (РЕВЮ)

6. "Малката пекарна в Бруклин" - Ревюто ще бъде качено съвсем скоро.

7. "Сватбена Лудост" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

8. "Любов под прикритие" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

9. "Неочаквано едно лято" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

10. "Пожелай си звездите" от Колин Коулман - Ревю ще има съвсем скоро.

11. "Късметът на начинаещия" от Кейт Клейборн - Ревю съвсем скоро.

Да, определено отново се увлякох по четенето през месец Август и значително трудно наваксах с писането на всички ревюта (едва днес качих всичките, което си е направо засрамващо).


Нека все пак направим традиционната месечна равносметка:

Общо прочетени книги: 20

Общо прочетени страници: 6522

Книги, прочетени на Български език: 20

Книги, прочетени на Английски език: 0

Книги от автори жени: 20

Книги от автори мъже: 0


В сравнение с месец Юли съм прочела две книги повече. Прочела съм и с 1121 страници повече. Уау! Това постижение едва ли ще мога някога да го бия.


Мислех си и за Book Haul, Но ще го направя в отделен пост, защото отново се поувлякох с покупките и този месец.


С това май ще приключвам за днес. И без това достатъчно ви оспамих с постове и тук и в Instagram.


Пожелавам ви успешен месец, много прочетени книги и незабравими есенни моменти!


ХоХо, - К.

27 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page