top of page

Месечно с Кари - 107


Здравейте Ангелчета!


Месец Септември дойде и си замина и аз отново никаква не я свърших. Тъжно, та чак ме е срам да си го призная, но все пак - факт.


Щеше ми се да бъда по - активна и през Септември, но в живота никога нещата не се случват по план, а съдбата ми беше приготвила куп неприятни изненади. Та, всичко се преобърна на триста и шейсет градуса и изобщо нямах възможност да успея да постна каквото и да е. Та, аз дори нямах време и да чета книги.


За мое огромно щастие сега вече всичко си е на мястото и започвам месец Октомври с нови сили.


Предполагам, месечният пост може и да бъде малко скучничък, ама ще ми простите този път.


Преминавам към месечната равносметка, ама този път е много кратичка.


През месец Септември прочетох само ДВЕ книги!

1. "Софийски Магьосници" - Мартин Колев

2. "Софийски Магьосници 2: В сърцето на Странджа" - Мартин Колев


Все още не съм написала ревю към книгите, тъй като ми се ще да прочета и третата книга - "Вещиците от Витоша", но не съм се сдобила с нея, така че ревюто ще почака известно време.


И това е то. Нека все пак направим традиционната месечна равносметка с числа:

Общо прочетени книги: 2

Общо прочетени страници: 604

Книги, прочетени на Български език: 2

Книги, прочетени на Английски език: 0

Книги от автори жени: 0

Книги от автори мъже: 2


Сега, за да разнообразя малко равносметката, ето и с какво се сдобих през месец Септември.

Започвам с Фантастика и Фентъзи

1. "Влизам в Мрака" - Кирстен Уайт

2. "Ярко Пламтим" - Кирстен Уайт

3. "На трона се възкачвам" - Кирстен Уайт

4. "Тъмна дарба" - Александра Бракен

5. "По залез" - Александра Бракен

6. "Безсмъртниците" - Клоуи Бенджамин

7. "Академия за вампири" - Ришел Мийд

8. "Кралица на въздух и мрак" - Касандра Клеър


Само осем книжки до тук, като очевидно трябва да си набавя останалата част от поредиците на Александра Бракен и Ришел Мийд, но има доста време.


Продължавам с романтика.

9. "Денят, в който зарязах всичко" - Ан Тумио


10. "Писма от Париж" - Джулиет Блекуел


11. "Мъжът, който не се обади" - Роузи Уолин


12. "Винаги" - Сара Джио

13. "Рисунка за Айла" - Стефани Пъркинс

14. "Целувка за Ана" - Стефани Пъркинс

15. "Звезди за Лола" - Стефани Пъркинс

16. "Имението Ашфорд" - Лорън Уилиг


17. "Без Мерит" - Колийн Хувър

18. "Споделени Тайни" - Колийн Хувър

19. "Никога повече" - Колийн Хувър

20. "Никога достатъчни" - Симона Стоева


21. "Малката книжарничка край Сена" - Ребека Рейзин

22. "Чаровник по рождение" - Сюзън Елизабет Филипс

23. "Героите са моята слабост" - Сюзън Елизабет Филипс

24. "По-кротко, лейди" - Сюзън Елизабет Филипс

25. "Неочаквана печалба" - Кейт Клейборн




Мда, този път са само двайсет и пет книжки!


Опитах се да си направя план с какво ще ви изненадам през месец Октомври, но за момента дори не зная кога ще имам време да прочета пет - шест книги, тъй че следете блога и профила ми в инстаграм и ще разберете.


През месец Септември _the.bookie.mosnter_ направи невероятният таг #Bookishseptember2019 , в който реших и аз да се включа. Разбира се, нямах възможността да качвам редовно, тъй че пропуснах целият таг. Затова пък реших да го направя изцяло и да го кача като пост в блога. Очаквайте малко по - късно днес и поста към тага. Профилът на _the.bookie.monster_ в инстаграм може да разгледате ТУК.


Оставям ви до тук, скъпи Ангелчета! Пожелавам ви слънчев и усмихнат октомврийски ден и ще се видим в следващият пост. Да, ще се постарая този път да не е чак следващият месец!


ХоХо, - К.



24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page