top of page

Book Haul - August 2019


Добро утро ангелчета!


Днешният пост ще бъде малко по-различен.


Както споделих в месечната равносметка, и през месец Август попрекалих с покупките.


Не искам да си помислям какво ще бъде през месец Септември тъй като отново чакам доставки...


Какво да се прави - видя ли книга, която ми се струва страхотна, то трябва да я имам. Мисля, че трябва да се присъединя към Анонимните пристрастени към книжни покупки.

Ако има такава група, моля ви вземете ме при вас, защото заплатата ми вече е на изчезване.


Сега, нека пристъпим към книжните ми покупки.


Започваме с категория Фентъзи и фантастика.

1. "Hush Hush" - кн.1 - от Becca Fitzpatrick

2. "Обсидиан" - кн. 1- Дженифър Арментраут

3. "Опал" - Кн. 2 - Дженифър Арментраут

4. "Оникс" - Кн.3 - Дженифър Арментраут

5. "Злият Крал" от Холи Блек

6. "Прелестни създания" -кн.1 - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

7. "Прелестен мрак" - кн.2 - Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

8. "Прелестно изкупление" - кн. 3- Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

9. "Прелестен Хаос" -кн. 4- Ками Гарсия, Маргарет Стоъл

10. "Влюбени Ангели" - Новела - Лорън Кейт

Продължаваме с фентъзи и фантастика

11. "Момичето с часовник вместо сърце" - Питър Суонсън

12. "Увлекателната и изключителна приказка за Мирър и Голиат" - Ишбел Бий

13. "Песен за Ахил" - Маделин Милър

14. "Луната, която убива" - кн.1 - Н.К. Джемисин

15. "Засенчено слънце" - кн.2 - Н.К. Джемисин

16. "Сезонът на костите" - кн.1 - Саманта Шанън

17. "Орденът на ясновидците" - кн.2 - Саманта Шанън

18. "Крадецът на Книги" - Маркъс Зюсак

19. "Ковчегът на Керъл" - Джош Малерман


Минаваме към романтичните книги

20. "Малката пекарна в Бруклин" - Джули Каплин

21. "Dance of Shadows" - Yelena Black

22. "Филмът" от Луиз Бегшоу

23. "Любовен пасианс" от Александра Потър

24. "Обещание за щастие" от Аньес Льодиг

25. "Как да бъдеш популярна" - Мая ван Уейгнън

26. "Малки чудеса" от Марта Удруф

27. "Сутрешно кафе в Рим" от Диего Галдино

28. "Всяка събота по същото време" от Кемпър Донован

29. "С вкус на прясна лимонада" от Мамен Санчес

30. "Летни дни и летни нощи" - сборник

31. "Любовта ми подари" - сборник

32. "Малкото кафене в Копенхаген" от Джули Каплин

33. "Късметът на начинаещия" от Кейт Клейборн

34. "Малкият антикварен магазин под Айфеловата кула" - Ребека Рейзин

35. "Малкият парфюмеериен магазин на 'Шанз Елизе'" - Ребека Рейзин

36. "Уравнението на любовта" - Хелън Хоан

37. "Софийски Магьосници" - Мартин Колев

38. "Софийски Магьосници: В сърцето на Странджа" - Мартин Колев

39. "Мираж" - Сомая Дауд

40. "Алената буква" - Натаниел Хоторн

41. "Коледна тайна" - Карън Суон

42. "Залавянето на вълка от Уолстрийт" - Джордан Белфърт

43. "Далеч от очите, далеч от ума" - Мерилин Кей (не е на снимката)



Уау!

Сега като преглеждам всички тези снимки стоя и се чудя сама на себе си... 43 не е никак малко число, та чак лошо ми става като си помисля още колко много книги чакам да пристигнат....


Май и през месец Септември няма да са никак малко. Е, пак е по-добре положението, тъй като вече си мислех, че съм минала 50. Има някаква надежда...


А аз си мислех, че през месец Юли съм се увлякла и нищо няма да си купя през Август...


Е, все пак списъка ми с книги, които искам да си купя расте и расте... Наистина не искам да си мисля за тия неща, защото банковата ми сметка просто вече плаче всеки път като държа картата си в ръка.


Ако случайно имате някоя любима книга, която все пак искате да ми препоръчате, моля споделете с мен! Очаквам вашите коментари.


Дотогава, отивам да плача в някой ъгъл заедно с картата си, и да си взема още някоя и друга пратка - ще видите какво съм получила в Wrap up за месец Септември.


Пожелавам ви усмихнат и слънчев, книжен Септември!


ХоХо, - К.



22 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page