top of page

Месечно с Кари - 105

Updated: Jul 30, 2019


Здравейте четящи Ангелчета!


Дойде ред и на месечната равносметка.

Този път май ще бъде доста дългичка. Чудих се дали да не взема да включа и Book Haul в този пост за месец Юли, ама до края на поста все още има време да го реша.


Така... Нека видим от къде да я започна... М.. Мисля, че с една новина няма да е лошо. То, аз всъщност вече споменах в обичайният си неделен пост за нея де, ама все пак. Нека да го включа и в месечната равносметка.


*Ако някой е пропуснал седмичният ми неделен пост може да го прочете ТУК --> (ЦЪК)*

Написах книга. За тези от вас, които вече знаят не е кой знае колко голяма новина. За тези от вас, които обаче тепърва се впускат в четене на постовете ми - да, истина е. Книгата е редактирана, коригирана и чака да бъде представена на издателство (макар все още да ме е страх да мина през тази стъпка). Предоставена е и на бета читатели, които скоро ще ми дадат мнението си.

Все още нямам никаква идея, каква ще бъде корицата, но тази тук я направих сама с помощта на един сайт. Това е и корицата, която най - вероятно ще фигурира в копието на Английски език (само дето името ще бъде "Glamorous Lies").


Съвсем скоро ще бъде публикувана в Amazon Books и ще бъде обявена цена.


Ако все пак ви е интересно да получите малко повече информация за книгата, съдържанието ѝ и за какво точно става въпрос - не се колебайте да ми пишете!


Да, това определено е доста ново за мен и се надявам да бъде успешна реализация, но само времето ще покаже!


Сега е време да пристъпим към следващата част на месечната равносметка!

Какво прочетох през месец Юли:

1. "Шепа Врани" от Джоан Харис - (РЕВЮ)

2. "Евърлес" от Сара Холанд - (РЕВЮ)

3. "Бунтът на Кралицата" от Ребека Рос - (РЕВЮ)

4. "Жестокият Принц" от Холи Блек - (РЕВЮ)

5. "Споделеният Апартамент" от Бет О'Лиъри - (РЕВЮ)

6. "През онази нощ..." от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

7. "Нещо като любов" от Джули Джеймс - (не съм написала ревю, тъй като книгата остана у сестра ми, но ще го напиша съвсем скоро)


8. "Най - сексапилният мъж" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

9. "Нещо повече от любов" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

10. "Любовни престрелки" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

11. "Закони на привличането" от Джули Джеймс - (РЕВЮ)

12. "Краткият втори живот на Бри Танър" от Стефани Майър - (РЕВЮ)

13. "В името на любовта" от Сюзън Елизабет Филипс - (РЕВЮ)

14. "До всички момчета, които съм обичала" от Джени Хан - (РЕВЮ)

15. "П.С. Все още те обичам" от Джени Хан - (РЕВЮ)

16. "С обич, завинаги, Лара Джийн" от Джени Хан - (РЕВЮ)

17. "Евърмор" от Сара Холанд - (РЕВЮ)

18. "Творци на съвпадения" от Йов Блум - (РЕВЮ)



Да, определено доста се увлякох по четенето през месец Юли и май като че ли наваксах с писането и четенето за три месеца напред.


Нека все пак направим традиционната месечна равносметка:


Общо прочетени книги: 18

Общо прочетени страници: 5401

Книги, прочетени на Български език: 17

Книги, прочетени на Английски език: 1

Книги от автори жени: 17

Книги от автори мъже: 1


В сравнение с месец Юни съм прочела двойно повече книги (да, наистина двойно повече). Прочела съм и с 2688 страници повече. Уау! Това си е наистина постижение и силно се съмнявам да бия този рекорд скоро.


Мислех си да включа и Book Haul, та да ви запозная с какви книги съм се сдобила, но за това ще си трябва отделен пост, тъй като този и така си е доста дългичък.


За момента ще ви оставям и ще се отдам на... Мислех си да кажа писане, ама май ще чета. Току виж съм прочела още една книга.


Ще се видим в следващият пост!


ХоХо, -К.

10 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page