top of page

Книжно Ревю: "Закони на привличането" от Джули Джеймс


Книга: "Закони на Привличането"

Автор: Джули Джеймс

Страници: 275

Издателство: "Ибис"


Запознайте се с Джей Ди Джеймисън и Пейтън Кендъл. Неговото семейството е много богато, а нейната майка е част от активистка организация.

Той е републиканец - тя е демократ. Той кара „Бентли” - тя използва градския транспорт. Той живее в луксозен апартамент - тя има малък дом. Но и двамата са всеотдайни адвокати, които нямат изгубено дело в кариерата си.

Вече осем години Джей Ди и Пейтън работят в една и съща адвокатска кантора и водят подлудяващо пасивно-агресивно съревнование за надмощие и партньорство във фирмата. Докато голямо и важно за кантората дело не обединява усилията им и не ги принуждава да оценят професионалните си качества. За съжаление, примирието е само временно. Когато фирмата обявява едно свободно място за партньор, войната помежду им избухва по-яростна и забавна от всякога…


Здравейте четящи Ангелчета,


Реших да ви изненадам днес с още един пост. да, орново ще е по книга на Джули Джеймс.


Този път обаче е към книгата “Закони на привличането”. Пейтън и Джей Ди са адвокати, които винаги са се състезавали за надмощие във фирмата. Сега обаче трябва не само да работят по едно и също огромно дело, но и да се съревновават за единственото място за съдружник във фирмата. Конкуренцията е жестока и изпълнена с подли номера.. и смях.


Наистина не очаквах толкова заразителна история. Беше изключително интересно да я проследя, макар главните ни герои да бяха съвсем нови - непознати за мен. Или дори и да са споменавани преди на мен явно не ми е направило впечатление.


Отново се забавлявах със свежия и неподправен хумор, присъщ само на Джули Джеймс. Наистина обожавам адвокатските и любовни истории. Зареждат ме с една особено романтична, заразителна приятна тръпка.


Не мога да отрека, че историята беше привлекателна, сексапилна, луда и запленителна. Незнайно защо обаче тръпката не беше същата като при другите истории, които досега прочетох. Не беше никак лоша, но сякаш имаше нещо, което не успя да ме плени чак толкова много. Отдавам го на факта, че явно съм била в прекалена еуфория от случващото се в останалите книги и как живота на героите се преплита в поредица от смехотворни и романтични случки.


Някак това чувство ми липсваше тук. Но при всички случаи не трябва да изключвате и това четиво от списъка си с романтични истории от Джули Джеймс.


Като оценка този път ще сложа на Джули Джеймс 4 / 5 звезди. Не е защото не ми хареса книгата, напроти, но защото просто на моменти ми липсваше тръпката, която изпитвах при четенето на другите романи. Отдавам го и на това, че героите бяха напълно нови за мен. Пък и да си призная честно, Пейтън и Джей Ди определено не ми станаха едни от любимите двойки. Чувствах го прекалено насилствено това между тях и значително пресилено.


В крайна сметка, като последна нотка ще отбележа, че книгата наистина би ви се харесала. Може би и на мен щеше да ми хареса ако Джей Ди беше ФБР агент, а не адвокат. Този път адвокатската част превзе романа и присъстваше повече отколкото романтичната. Липсваха и обичайните криминални заподозрени и тъй любимите ми изкусителни ФБР агенти.


Толкова от мен по тази книга. Ще се видим в следващото ревю!


А вие не спирайте да четете! И не забравяйте: A book a day keeps the reality away!


ХоХо, -К.


13 views0 comments
bottom of page