top of page

Седмични размисли


Здравейте, Ангелчета!


Покрай празничното настроение, което ме обзе в краят на Април, не ми остана много време да Ви напиша какво точно се случва с мен и моят книжен и пъстър свят.


Забавиха ме едни работни ангажименти, пък после си казах, че ще пиша ревю... Ама се впуснах в четене на първата и втората книга от поредицата на Сара Дж. Маас - "Двор от Рози и Бодли"


Сега вече съм почти на края на "Двор от Скреж и Звездна светлина".


Е, предполага се, че след толкова много четене следват и ревюта. И не сте се излъгали! За съжаление обаче, нямам никаква идея кога ще успея да Ви напиша всички тия ревюта, защото с моята огромна обич към Фейра и Рисанд... Ще бъдат много, много дълги ревюта.


Пък и ще ви издам една малка тайна: заела съм се да довършвам моята собствена книга, която пиша от сума ти време, а най -добрите ми приятелки не спират да ме припират да я приключа. И аз все се бавя... Но няма страшно - месец Юни наближава! Може би най - накрая ще успея да я завърша.. Да бе да! Както съм се впуснала в четене на какви ли не други книги...


При всички случаи обаче, независимо колко голям е творческият ми блокаж в момента, ще се постарая да напиша ревютата съвсем скоро.


И за да не ви отегчавам, ето и списък с всички неща, които може да очаквате от мен в идните две седмици.


1. Ревю към "Двор от Рози и Бодли" от Сара Дж. Маас

2. Ревю към "Двор от Мъгла и Ярост" от Сара Дж. Маас

3. Ревю към "Двор от Крила и Разруха" от Сара Дж. Маас

4. Ревю към "Двор от Скреж и Звездна Светлина" от Сара Дж. Маас


Да, зная, че две седмици са доста дълго време, но няма страшно! Приготвила съм ви и други неща.


В момента започнах да чета следните книги:


1. "Тръпка" от Маги Стийвотър

2. "Четвъртият гроб под краката ми" от Даринда Джоунс

3. "Парцалена Принцеса" от Ерин Уот


Известно ми е, че за две седмици могат да се случат толкова много неща, така че, май е по - добре да бързам да си дочета книгите, или пък да взема да приключа с писането на моята... Ще я видим тая работа , кое по - напред ще свърша.


А на вас , скъпи Ангелчета, пожелавам усмихната, вълшебна и цветна седмица! (Или поне каквото е останало от нея). До следващият път!


И не забравяйте: A Book a Day keeps the reality away!


P.S. Ако имате някакви съвети как да се отърва от творческият блокаж, моля - пишете ми!


ХоХо, -К.

15 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page