top of page

The Reading Rush 2019


Здравейте Ангелчета!


В ежеседмичният си неделен пост ви споделих, че ще участвам в тазгодишният четатон "The Reading Rush", преди това познат като Booktube-A-Thon ,организиран от Ариел Бисет и Рейлийн Лемей. Четатонът ще се проведе от 22-ри до 28-ми юли. Дори си има и официален уебсайт - да, имам профил там, така че ако решите да участвате и се регистрирате, моля добавете ме в графа 'Приятели'! (Линк към моят Профил).


За да бъда честна с вас, първият ми избор на книги бяха цели седем книги от Сюзън Елизабет Филипс, но те някак не се връзваха на предизвикателствата. После взех, че се спрях на поредицата от книги "Вещерът" от Анджей Сапковски, но пак не ми се връзваха с предизвикателствата. Така че днес докато си правех инвентаризация на библиотеката, намерих идеалните книги за The Reading Rush. Е, вярно че ще се преповтарят, но за съжаление тази година толкова ще имам възможност. Другата година ще се постарая да се подготвя повече.


Ето и на какво се спрях аз:


1. Прочети книга с лилаво на корицата!

Доста се чудих коя книга да избера, тъй като имам доста книги с лилави корици в библиотеката си. За жалост всяка една от тях е част от поредица и някак не ми се иска да прочитам книга от средата на поредицата. Тръпката ще липсва. Ето затова намерих идеалното решение - ще прочета "В името на любовта" от Сюзън Елизабет Филипс.


2. Прочетете книга, докато стоите само на едно място!

Тъй като се очертава през по - голямата част от времето да съм на работа, то всички книги, които съм ги избрала ще чета там - няма къде да ходя, ще си стоя на стола и ще чета. Не мисля, че ще имам особено много време да се фокусирам, затова и за това предизвикателство ще използвам "В името на любовта" от Сюзън Елизабет Филипс. Книгата е от 388 странички, така че ще се възползвам максимално от времето.


3. Книга, която сте искали да прочетете миналата година!

За това предизвикателство се спрях на трилогията на Джени Хан - "До всички момчета, които съм обичала", "P.S. Все още те обичам" и "С обич, завинаги, Лара Джийн". Ще ми се да я прочета още от момента, в който гледах филма по Netflix, но така и не ми остана време, пък и бях затрупана с един куп други книги, които четях.


4. Прочети дебютната книга на автор!

Малко банално и ще се преповторя и потретя, но дебютната книга върху която съм се спряла е отново трилогията на Джени Хан и по-специално първата книга "До всички момчета, които съм обичала".



5. Книга с главен герой, който не е човек!

Привидно лесен избор нали? Да, ама не. Предвид колко много книги имам с герои, които не са хора, то това трябваше да е най - лесното нещо, а ми отне толкова много време да я избера. Повечето от книгите, с които си мислех да започна бяха отново първите книги от поредици... И да, всички съм ги чела. По принцип обичам да препрочитам книгите си, особено тези които са ми любими, но исках за това предизвикателство да се спра на нещо по-различно. В крайна сметка от незнайно къде из библиотеката ми изникна "Тайният живот на Бри Танер" от Стефани Майър. Така че това ще бъде моето четиво. Кратка е, едва ли ще отнеме много време, пък и ми е интересно да си припомня защо толкова много НЕ харесах поредицата "Здрач".


6. Книга с пет или повече думи в заглавието!

Тази част като че ли най - много ме затрудни, тъй като в библиотеката си нямам толкова много книги с пет или повече думи в заглавието. Прерових я цялата и накрая като се огледах се сетих, че просто отново ще мога да използвам трилогията на Джени Хан - всяка една от книгите е с по пет или повече думи в заглавието. Пък и нека я карам малко по - скромно тази година.


7. Прочети книгата и гледай филма по нея!

Ето това ще бъде забавно! Тъй като вече си бях набелязала книгите на Джени Хан, а преди това ще трябва да си призная, че съм гледала филма поне няколко пъти - това е идеалната възможност да го изгледам още поне веднъж. Да, вече съм се запасила с пуканки и какво ли още не и мога още сега да се настаня и да започвам маратона. Макар ако трябва да съм честна първият ми избор беше "Здрач" - хем щях да прочета книгата и после да изгледам филма. Е, може би ще го оставя за следващата година.


Имаше и допълнително предизвикателство, което не е задължително - 7 книги за 7 дни. В началото бях толкова ентусиазирана да го спазя, но в последствие като си видях работният график и реших, че просто няма как да успея. Затова книгите ми ще са само пет.


Ще се постарая да публикувам прогреса си в уебсайта на "The Reading Rush", където ако ме добавите като приятел, ще можем да проследяваме прогреса си взаимно. Ще се опитам и заедно с това да пускам по един пост тук в блога и поне по няколко в Instagram Профила си. Така че,следвайте ме - аз също ще ви последвам и се надявам да се забавляваме заедно с тазгодишното предизвикателство!


ХоХо, - К.


16 views1 comment
bottom of page