top of page

Неделно... ама във Вторник


Здравейте Ангелчета!


Ех...Обещах ви поне неделният пост да е редовен и пак се забравих. Спуснах се в четене и еуфория около издаването на книгата ми (за това в друг пост ще ви разкажа). Работните ангажименти също ме завъртяха в едно натоварено ежедневие и пак не ми остана време.

Поне бях донякъде активна в профила си в Instagram. Да, там може да ме намерите редовно.


При вас как мина седмицата? Надявам се е била прекрасна.


Сега от къде да започна нямам никаква идея.


Добре де. Мислех си да ви напиша едни дълги ревюта за някои от поредиците, които прочетох. После пък си мислех за всяка книга да пиша поотделно, ама къде ти време за всичко това. Така че май ще успея да вмъкна всичко, което искам да ви кажа поне за две от поредиците тук в този пост. Или пък не? Нека първо видим колко ще се проточи...


Нека обаче споделя някои други мисли с вас на първо време и после ще се отдам на ревюта.


1. Издателство "Егмонт" издадоха на Български език "Six of Crows" oт Лий Бардуго. Аз като върл фен на творчеството на Лий Бардуго, определено не можах да простя превода на The Darkling с "Тъмнейший" и още по - малко превода на сгрешените имена на главните герои в "Six of Crows". Това далеч не означава, че не харесвам дуологията - напротив.


2. Очаквах с нетърпение издаването "В моят сън" или "Twisted tales: once upon a dream" от Лиз Бразуел, но след разочарованието, което преживях с "Един нов свят" май дори няма да прочета тази книга.



3. Аз наистина, ама наистина ИЗДАДОХ книга! Името на книгата е 'Glamorous Lies' - на Български език е "Бляскави лъжи". Amazon Books я издават в eBook вариант и разбира се - твърди корици. Линк може да намерите на заглавната страница на блога, както и откъс от първите няколко глави. Но за нея ще отделя абсолютно и тотално различен пост и ще ви разкажа всичко, ама всичко за книгата. П.С. - ЛИНК към Amazon.


4. Получих първото ревю към книгата си от Малина - един от първите ми бета читатели, които прочетоха книгата дори преди още да бъде издадена. Линк към видеото -----> ТУК. Профилът на Малина в Instagram -> ТУК.


5. Прочетох трилогията "Трил" от Аманда Хокинг. Ревю ще намерите в Блога малко по - късно.


6. Прочетох и трилогията "Скъпоценните камъни" от Керстин Гир. Ревю също ще кача малко по - късно. Най - вероятно утре.


7. Най - накрая ревю към поредицата "Изборът" от Кийра Кас ще напиша... Ами по някое време. И аз дори не зная кога, но май ще бъде тази седмица.


Ами то май това е за днес. Един късен седмичен ъпдейт, проточил се прекалено много във времето. Ще направя няколко тага в профила си в Instagram утре, така че следете постовете!


П.С. Смятам да направя един книжен таг - Това или онова тук в Блога, та...

Тъй както съм я подкарала ще трябва да взема да се заема по - сериозно със снимането, че снимки не ми останаха да качвам от тагове и ревюта... Или поне както съм ги замислила.


Ако пък се решите да споделяте с мен и да ме тагвате в Instagram - Много ви моля, не се чудете изобщо! С радост ще си побъбря с вас за книги, ще направя колкото се може повече тагове!


Май това ще е от мен за днес. Повече в блога ще се постарая да напиша утре!


Очаквайте новости и следете блога!


И не забравяйте да четете! A book a day keeps the reality away!


ХоХо, - К.

7 views0 comments
bottom of page