top of page

Неделни размисли... Завръщането!


Здравейте Ангелчета!


Как измина вашата седмица?

Моята мина доста добре.


Малко се бях позабравила и съвсем не пусках обичайните неделни постове - то барбекюта ли не бяха, излизания, четене на книги, наваксване с ревюта... Неделните ми дни през последните два месеца все бяха запълнени с нещо. Тъй че - най-важното за днес е да ви се извиня, че от Май месец насам ( 22/05 за да сме по - точни) съвсем не съм пускала седмичен ъпдейт. Смятам за в бъдеще да коригирам този пропуск (или поне доколкото мога)


Да видим какво се случи през последната седмица.


1. Прочетох цели три книги - "Нещо повече от любов", "Любовни престрелки" и "Закони на привличането" - всичките от Джули Джеймс


2. Заех се да публикувам книгата, която написах "Бляскави лъжи" ("Glamorous Lies" на английски" в платвофмата Wattpad - публикувам книгата на английски език, а ако някой има желанието да я прочете може да цъкне на ТОЗИ ЛИНК. Така че ако се питате защо изоставам от блога - това е главната причина.

П.С. За момента книгата е публикувана до двайсет и трета глава - предстои да публикувам останалите шестнайсет.


3. Изоставам от блога с цели пет ревюта на книги - надявам се да наваксам днес и през идната седмица.


4. Предстои да публикувам ревюта към следните книги:

  • "Нещо като любов" - Джули Джеймс

  • "Най - сексапилният мъж" - Джули Джеймс

  • "Нещо повече от любов" - Джули Джеймс

  • "Закони на привличането" - Джули Джеймс

  • "Любовни престрелки" - Джули Джеймс


5. Предстои и идната седмица да публикувам обичайният си пост "Месечно с Кари" за да ви покажа с какво се сдобих през този месец ( *спойлер* доста книги са).


6. Стигнах 200 последователя в Instagram платформата и в момента пуснах Giveaway - ако искате да се включите посетете Instagram страницата ми. (ТОЗИ ЛИНК ТУК). Следвайте няколко простички правила и се включете! Обещавам книгата да ви хареса! Не, няма да издавам коя книга съм избрала. Играта е валидна до 31/07/2019 когато ще изтегля победителя във видео!


7. Включих се в booktube-a-thon, който в последствие разбрах че тази година е The Reading Rush - профила ми в сайта е на ТОЗИ ЛИНК, ако някой иска да ме добави. Бях се спряла на цели седем книги от Сюзан Елизабет Филипс. В последствие обаче нито една от тях не е подходяща за предизвикателството, та в последният момент ги смених - за предизвикателството ще прочета следните книги:

  • "До всички момчета, които съм обичала" - Джени Хан

  • "П.С. Все още те обичам" - Джени Хан

  • "С обич завинаги, Лара Джийн" - Джени Хан

  • "Краткият втори живот на Брий Танър" от Стефани Майер

  • "В името на любовта" от Сюзан Елизабет Филипс

Предизвикателството започва утре и се надявам от 22/07 до 28/07 да успея да прочета книгите, които съм си наумила.


8. Направих инвентаризация на всички книги, които имам у дома. Резултата е трагичен -имам 273 книги в библиотеката си, което означава че скоропостижно трябва да попълвам с нови. Най - лошото е, че имам цели 93 книги, които не съм прочела все още! А на огромна част от тях дори не съм написала ревюта. Така че, сега ще ви зарадвам: започвам да препрочитам всички книги, които досега съм прочела, за да пусна ревюта към тях. Е, поне ще имам какво да чета, пък и обичам да препрочитам книгите, които вече съм чела и са ми харесали.


Е, предполагам това е за сега. Ще се видим съвсем скоро!


Пожелавам ви успешна, усмихната и щура седмица и не забравяйте да четете!


ХоХо, - К.


4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page