top of page

Book Haul - June 2019



Здравейте Ангелчета!


През месец Юни се сдобих с редица нови книжки.


Исках да ви се похваля с тях още в месечната равносметка, ама май са прекалено много, че да ги побера в един пост, та затова реших, че отделен пост ще е по - удачно.


Та, без много да се бавя ето и списъка с новите ми книжки!







1. "Къде си Ромео?" от Александра Потър


Намерих я съвсем случайно на една вестникарска будка и просто реших да се възползвам. Плюс това, анотацията звучеше толкова интересно, че просто нямаше как да не си я взема. И да - прочетох я. Невероятна, прекрасна, забавна и очарователна романтична книжка. Ревюто ще бъде съвсем скоро качено в Блога, така че - Очаквайте!





2. "Карамел с Морска Сол" от Аби Клементс


Отново романтична малка книжка - лятна, красива, забавна, сладоледена.

Тази си я закупих със списание 'Журнал' преди толкова много време... И съвсем случайно взех че я изрових от някъде (от библиотеката си у дома) и тъй като никога досега не я бях чела - реших да се възползвам.

Повярвайте ми - такова сладко сладоледено изкушение далеч не е за изпускане.

Ревюто ще бъде качено съвсем скоро.




3. "Един Нов Свят" от Лиз Бразуел


Тази книга колко време я чаках...


Просто идея си нямате. В момента, в който разбрах, че е в книжарницата повярвайте ми и състезателен кон нямаше да може да ме стигне. И я изчетох на един дъх. Трябва да си призная, очаквах нещо съвсем различно, но въпреки това бях доста приятно изненадана от "Сбърканата история" на Лиз Бразуел.


Ревю ще кача съвсем скоро (стига да успея да наваксам с всички останали...)


4. "Пожелай си Звездите" от Колин Коулман


Явно последните два месеца съм го ударила на романтика. Не че не харесвам такива книги.. Но съм по - голям фен на фантастиката. Незнайно защо обаче напоследък все по - често залитам по романтични книги и тази май ще се окаже невероятно допълнение към романтичната ми колекция.


Ще я прочета съвсем скоро!






4. "До всички момчета, които съм обичала"


5. "P.S. Все още те обичам"


6. "С обич, завинаги Лара Джийн"


Трилогия от Джени Хан


Прекрасна трилогия. Аз право да си кажа първо изгледах филма - поне двайсет пъти и най - накрая се реших да си взема трилогията, та да видя какви ще са разликите между филма (който е по първата част от книгата) и книгата като цяло. Сега нямам търпение да я прочета и съм си наредила книжките в списъка си с книги.


7. "Аз Вещицата"


8. "Нощна Сянка"


9. "The Book of Life"


Трилогия от Дебора Харкнес


Ето и малко фентъзи. Влюбих се в анотацията на тази книга, защото толкова много ми напомни на една моя много ама много любима поредица - "Вещиците" от Ан Райс. Да, голям фен съм на Ан Райс. Както и да е. Като ги видях тия книжки, нямаше как да ги пропусна. Единствено третата все още я няма преведена на български език, ама сякаш това ще ме спре да я прочета. Надявам се книгите да оправдаят очакванията ми, ама предвид обема... Абе със сигурност ще ми харесат.


10. "Прелестни и Прокълнати" от Ф. Скот Фитцджералд


Ех, класики... Обожавам Ф. Скот Фитцджералд. Може и да не съм ви казала, ама аз съм мега фен на класическите книги. Ако са в оригинал - още по - добре. Е, не мога да тръгна да чета "Война и Мир" на Толстой в оригинал защото все още не съм научила руски, ама за сметка на това щом книгата е на английски език - моя е. Нямам търпение да я прочета. Чак пеперуди запърхаха в стомаха ми от вълнение.




11. "Великият Гатсби" от Ф. Скот Фитцджералд


Още една класика към моята скромна колекция.


Чела съм я много пъти. И я обожавам! За съжаление някъде из множеството ми местения и смяна на жилища и градове се изгуби, та затова реших да я добавя отново в книжната си колекция. И да, определно ще я прочета отново!




И то май с това се изчерпва списъка ми с нови попълнения. Надявам се през месец Юли да взема да си купя най - накрая един куп книги, дето съм си наумила през последните три месеца и все не ми остават средства, защото си харесвам някакви други книги.... Ох, не е никак лесно да си книжен плъх. Ако някой ви каже, че е - не му вярвайте!


Ще видим каква ще я свърша през Юли.


За сега ви оставям и отивам в книжарницата, че днес съм си наумила да си купя още няколко книжки. Кои ли? Ами следете Инстаграм профила ми, ако не ви се чака до края на месеца за да разберете!


Ще се видим скоро, Ангелчета!


ХоХо, - К.


8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page