top of page

Неделни размисли 102



Здравейте, Ангелчета!


Както всяка друга Неделя, време е и тази да продължим с традицията.


Само да ви спомена - тази седмица беше страхотна. Сдобих се с нови книги (за тях ще научите в месечната равносметка), както и научих някои любопитни нещица.

Искате да знаете какви? Продължавайте да четете!


Любопитни новини:


1. Издателство "Егмонт" са пуснали за превод някои от най - любимите ми продължения, така че ето и някои заглавия, които да очаквате заедно с мен с нетърпение:




1) "Кралство на пепелта" от Сара Дж. Маас ще бъде при нас само след седмица - 27ми Април, така че бързо заявявайте своето копие



2) "Evermore" - втората част на "Евърлес" от Сара Холанд






3) "Darkdawn" - трета част от невероятната поредица "Нивганощ" от Джей Кристоф





4) "А whole new world" от Лиз Бразуел, първа част от поредицата Twisted Tales идва при нас през Май



5) "Once upon a dream" от Лиз Бразуел, втора част от поредицата Twisted Tales идва при нас през Юни




6) "Six of Crows" и "Crooked Kingdom" от Лей Бардуго чакат своят превод (за което аз нямам търпение, тъй като отдавна прочетох





7) Трилогията "Гриша"- "Сянка и Кост", "Престол и Щурм" и "Падение и Подем" от Лей Бардуго идват при нас с нови корици през месец Май




2. Издателство "Сиела" пък решиха да ни изненадат с „Бунтът на кралицата“ от Ребека Рос, който ще излезе съвсем скоро.




Е, до тук с новините. Време е да се спуснем към седмичната ни равносметка.



1. Приключих успешно любовната история на Адриана Триджиани и дори ревю ви написах, та да видите що е то "Страст, сълзи и лачени обувки". Ако не сте го прочели, какво чакате?


2. Приключих и с "Буреносен Фронт" от Джим Бъчър, но времето ме притисна и някак не достигна за ревю, така че го очаквайте скоро.


3. Прочетох и "Империя на Бури" от Сара Дж. Маас преди около половин час. Съжалявам, но все още се отърсвам от емоциите, дето са ме заляли (и реките от сълзи), така че очаквайте ревю съвсем скоро. Със сигурност не и днес.


4. Предоставих ви и ревю към поредната разочароваща книга - "Синя Луна" от Алисън Ноел. Не сте го прочели? Ами хайде, де!


5. Все още съм до никъде с Чарли Дейвидсън и приключенията ѝ с Рейес Фароу в "Третият гроб отсреща" на Даринда Джоунс, така че очаквайте идната седмица да приключа и с тази книжка и да ви дам ревю.


6. Смятам да започна "Кулата на Зората" от Сара Дж. Маас и да я приключа тъкмо навреме, за да взема и последната книга. Веднага щом я прочета - очаквайте ревю!


От мен толкова с тия цели, че ме чака доста работа и задължения през седмицата. А вие, скъпи Ангелчета, не спирайте да се усмихвате! И естествено - да следите блога!


Ще се видим в следващото ревю!


ХоХо, - К.




12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page